AKTIVNOSTI

AKTIVNOSTI

by Admin

Projekat će uspostaviti partnerske odnose sa javnim i finansijskim institucijama, obrazovnim sistemom i nizom drugih pružalaca usluga kako bi se stvorili sistemski klasteri za pomoć srpskim preduzećima, razvili novi proizvodi i pospešio pristup tržištima i resursima potrebnim za rast industrije.

Aktivnosti će biti podržane snažnim promotivnim kampanjama u cilju promene percepcije srpskih proizvoda na stranim i domaćem tržištu i stimulisanja novih investicija.

Projekat ce podržati nekoliko ključnih industrijskih segmenata: tradicionalne industrijske prerađivače zamrznutih, sušenih i toplih prerađevina; proizvode namenjene tržišnim nišama, što obuhvata geografski brendirane proizvode, organsku i bio hranu i proizvode spremne za velike trgovinske lance; start-up segment će biti osnažen promovisanjem novih, integrisanih modela podrške za mlade i kreativne ljude. Uz posvećenost prvenstveno jačanju mikro, malih i srednjih preduzeća, Projekat će promovisati pristup tržištima, novim tehnologijama i tržišnim strategijama na temelju svih raspoloživih informacija kao i bolju koordinaciju i korišćenje resursa unutar sektora prehrambene industrije.

 

Više o ključnim aktivnostima Projekta:

INOVACIJE U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI – PREMIUM FOOD DESIGN HUB

PROMOCIJA SRPSKE PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA MEĐUNARODNIM SAJMOVIMA I B2B DOGAĐAJIMA

TRŽIŠNI INFORMACIONI SISTEM (MARKETS INFORMATION SYSTEM – MIS)

Top